2009. augusztus 4., kedd

Üdv

Na szóval...

Egyszer, valaha, talán nem is olyan régen volt egy kísérletem, hogy indítsak egy blogot.

Befuccsolt - általában a többségnek elsőre előbb-utóbb be szokott.

Az enyémmel három okból történt ez:

1. Túl sok mindenről akartam írni rajta - vagyis a tipikus sokat markol, ámde marha keveset fog esetének fennforgásával álltunk szemben.

2. Hatalmas hiba: a hangvétele eléggé személyesre sikeredett. Ez se volt jó, mert azzal az öt-tíz ismerősömmel, akik szintén az adott "blogszolgáltatónál" nyomultak, remekül eldumálgattunk, de a többiek, ha egyáltalán feltűntek az oldalon, azt se értették, miről folyik a diskurzus, ráadásul egyesek felfedezték a blogomat, akiknek nem kellett volna, szóval egy eléggé elk*rt valamibe fulladt az egész kísérlet.

3. Minden blogger két örök átka: hamar ráuntam a dologra, így idő hiányában végül úgy döntöttem, jegelem a témát...

Egyszóval: amilyen gyerekbetegsége csak lehet egy blognak, az az enyémnél mind felbukkant, és mivel egyre inkább éreztem, hogy mind gázosabb a dolog - hát úgy döntöttem, teljesen tiszta lappal kezdek, teljesen új stílusban.

No, hát szóval így esett, hogy megalapítottam ezt az elsőnél remélhetőleg hosszabb életű kis blogot.

Úgy döntöttem, hogy megtartom a stílus eklektikusságát, de azért elég jól behatárolható témákról fogok írni. és nem fogok egy, teszem azt egy sorozatról szóló bejegyzés mellé egy személyes jellegűt benyomni, minthogy ilyeneket nem találtok majd a blogomon.

A témák kábé olyanok lesznek, hogyaszonggya: könyvek, filmek, sorozatok, meg néha ilyen-olyan hírekre, eseményekre adott ilyen-olyan reakciók.

Szóval lesz itt minden, mint a búcsúban azt garantálom!

Na: ha még nem aludtál be a sok dögunalmas vakertőll, hát közlöm veled, hogy ez a te blogod, és tutira tetszeni fog, ha meg nem fog bejönni, akkor veled van a baj, nem pedig a szerzőjével...


OK, szóval viccet félretéve: ha bejön a blogom, vagy csak egy-egy téma, ami itt fel fog merülni, légyszi kommentelj, meg ötletelj nyugodtan.

Ha nem, akkor is légy üdvözölve!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése