2009. augusztus 8., szombat

Kényszerpihenő

Nos, négy napja alapítottam a blogot, és máris egy hetes kényszerpihenőre kell vonulnom. Nincs semmi baj: nem tiltották le az oldalt, meg semmi ilyesmi: egyszerűen olyan helyen fogok tartózkodni, ahol nem lesz net.

Ezt nevezhetjük nyaralásnak, nevezhetjük másnak is - mint mondtam, egyelőre és még egy jó ideig a magánéletem részleteit nem szívesen emlegetném fel ebben a blogban.

Annyit ígérhetek, ha visszatértem fokozott sebességre kapcsolok: remélem, hogy augusztus végére megcsinálom a "maradék" 11 kategória leírásait is, és persze várhatóak filmek és könyvek, sőt, valószínűleg zenék is.

De mindent a maga idejében.


Staying alive:

John Smith

3 megjegyzés:

  1. jó pihenést, v miaz, amire mész :P "itthon találkozunk", és köszi a blogod címét :)
    Cassie.

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit, és üdv a blogomon!

    Újra itthon vagyok, szóval hamarosan jönnek az új tartalmak az oldalra, meg ilyesmi.

    Remélem majd találsz olyasmit, amihez kedved lesz kommentelni... :)

    John Smith

    VálaszTörlés