2009. október 2., péntek

Azt hiszem, van okom szégyellni magam...

...mert már több, mint egy hete nem írtam semmit.
Mentségemre szóljon, hogy elborzasztóan sűrű hetek állnak mögöttem - jajj, de nem szeretem ezt az évkezdést - és, hogy ahogy hazaértem és elkezdtem volna ünnepelni az új modemet, gyakorlatilag elhalálozott a régi gépem vinyója (több, mint bosszantó véletlen egybeesés).
Nem baj, nem baj: mert most már az új gépemen írok (megérte a további egy hét várakozást), ami kétszer akkora winchesterrel bír és természetesen sokkal gyorsabb...
Így hát az új modem és az új gép engem is belelkesített, hogy folytassam, ahol abahagytam....
Persze, továbbra is csak módjával: jövő héten referálok, sok dolgom lesz a hétvégén is - nem tudok túl sok időt szánni a blogra továbbra sem - a nyári tempót pedig egyértelműen legfeljebb az őszi szünetben tudom majd utolérni.
De azért feltétlenül megszalajtok pár bejegyzést a következő napokban, ezt garantálom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése